7 Ağustos 2013 Çarşamba

THE SENSITIVE COUPLE

Aşk, nefret, intikam, entrika,aksiyon..... ben bu kavramlardan sıkıldım. Sakin hoş bir film arıyorum diyorsanız izleyebilirsiniz.

Su Min insanların zihnini ve anılarını okuyabilen, bu yüzden de arkadaşı olmayan bir üniversite öğrencisidir. Bir gün gittiği galeride "Yardım et.." diye bir ses duyar. Yanına döndüğünde ise duvardaki resmi inceleyen ve "Zihnini okuyamadığı" Hyun Jin'i görür. İlk kez birinin zihnini okuyamayan Su Min'in kız dikkatini çeker ama konuşamaz..
Kızın çocuğun yeteneğini fark etmesi sonucu ona komik tehditlerle bir şeyler yaptırması hem yeteneği ile eğlenmesine hemde yeteneğinin gelişmesine yardımcı olur. Özel yeteneklerle doğan bu ikili neler yaşacak dersiniz??
Herhalde şu dünyada en çok  hangi yeteneğe sahip olmak istersin sorusuna ilk cevap  ZİHİN OKUMA'dır. Bunun aslında kimi zaman ne kadar iyi kimi zamansa ne kadar kötü olabileceğini gösteren bir film..
Kızın IQ'sunun 180 üstü olduğunu söyleyip övünmesi, çocuğa yaptığı tehditler, Istakoz olayları  kikikikki :):) Beni çok eğlendirdi.

!! UYARI: Filmin başında ve bazı kısımlarında bu olaylar ne diyebilirsiniz.. Filmi kapatmayın ve izlemeye devam edin. Finalde her şey açığa çıkacak ;)

Hiç yorum yok: