4 Ağustos 2013 Pazar

Ne izlesem, ne izlesem diye sayfalarda dolaşırken rastladığım ve BU ZAMANA KADAR NEDEN İZLEMEMİŞİM dediğim eğlenceli bir yapımla karşınızdayım..
Gülmek istiyorum. Hemde çokkkk diyorsanız. Aradığınız filmi buldunuz demektir. Bu kadar övgüden sonra filmin konusundan bahsedeyim değil mi??
KITARO JUNKO Japonya'da 'Akai Ito'su Woo Sung ile tanıştığını düşünüp onu tekrar görüp duygularını anlatmak için Kore'ye değişim öğrencisi olarak gelen unnimiz.. Kore'de konuk evine gider, tüm odaları dolaşır ama hiçbirini beğenmez. Bunun üzerine konuk evi sahibi son olarak oğlunun odasını gösterir ve kızdan OK cevabını alır. Ama oğluna bu durumu söylemeyi unutunca sabah birbirine sarılmış yarı çıplak bir çift olarak uyanırlar :) 

Yanlış anlaşılma yüzünden kız buradan ayrılıyorum. Paramı verin deyince adam zor duruma düşer. Sorunlara neden olan Jung-man kızın Kore'ye geliş nedenini öğrenir ve Woo Sung benim arkadaşım bu odada bana geldiğinde kalırdı deyince.. Kız için etrafta ufak kalpcikler uçuşmaya başlar :) :) Konuk evinden Jung-man ve iki arkadaşı, Junko, George birlikte yaşamaya başlarlar.
Tesadüfler birbirini takip eder ve aynı okulda okudukları ortaya çıkar. Jung-man'ın arkadaşları Junko'ya aşık olurlar.. Junko burada kaldığım sürece bana KORECE öğreteceksin diye yakasına yapışır.
En çok eğlendiğim kısımlardı..
Çocuğun kızı kendisinden tiksindirmeye çalışması..
Sen buna çalış ben geliyorum diye kaçışları..
Jung Man'ın ,Woo Sung ile Junko'nun yakınlaşmasını kıskanması ama kızın kalbi kırıldığında da teselli etmesi..
Boks ile ilgilenmesine rağmen artık devam etmemesini engelleyen nedenler yüzünden kızla yakınlaşmaları.. Boks'la ilgili sorunu atlattığında ki mutluluğu...
Her şey iyi giderken kızın babasının rahatsızlanması yüzünden Junko'nun Japonya'ya dönmesi :( Henüz başlamamış ve fark edilememiş bu aşkın sonu mu?? İzleyin görün :) :)

etokatli

Hiç yorum yok: