5 Ağustos 2013 Pazartesi

ALMOST LOVE Neredeyse Aşk

ALMOST LOVE
Neredeyse Aşk
"On yaşındayken tek başına dolaşan, sadece dövüşte iyi olan biriydim. Çocuklar için bir arkadaşının olmaması, herkesin çift olarak geldiği bir buluşmada sevgilisiz tek kişi olmak, boş eve dönüp, sabaha kadar içmek gibidir. Ama yine de bir çocuk benimle konuştu. Bu benim dostum, Kim Dal Rae'ydi."
Ji Hwan ve Dal Rae çocukluk arkadaşıdırlar.. Sürekli didişmelerine rağmen çok iyi arkadaştırlar.. Oyunculukla ilgilenmektedirler. Ji Hwan Kore’nin Jackie Chan’i olma peşindedir. Yıllardır birlikte olmalarına rağmen birbirlerine karşı olan duygularını pek sorgulamamışlardır ve başkalarıyla birliktedirler.. 
Tüm işler yolunda giderken Ji Hwan’ın geçirdiği bir kaza her şeyi altüst eder.. Kaza birçok şeyin değişmesine sebep olur.. İkili arasındaki diyaloglar çok doğal ilerliyor, o kısımlara inanılmaz güldüm..
İçinizi ısıtacak, yer yer drama bağlamaya çalışılmış olsa da komedi öğelerini içerisinde barındıran izlenilesi bir film..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İZLEDİM GÜZEL BİR FİLMDİ :)